Els partits d'esquerra sempre utilitzen el mantra de ser els defensors dels treballadors, una mentida més que creuen que per repetir-la mil vegades acabarà calant entre la ciutadania. Afortunadament, cada vegada són més les persones que veuen la realitat i no es deixen enganyar tan fàcilment.
Resulta ja habitual que tots els partits apliquin un cordó antidemocràtic contra VOX, pràcticament totes les mocions i propostes que presentem són rebutjades, pel simple fet que les presenta la nostra formació. Cal destacar que no és una ofensa contra VOX, és un menyspreu als ciutadans que lliurement opten per la nostra opció política. Queda clar que la paraula democràcia els queda gran a molts en Cerdanyola del Vallès.
En l'últim ple, vam presentar una moció perquè es poguessin instal·lar lavabos portàtils en els finals de línia pels treballadors del transport urbà. Doncs bé, va ser votada en contra per la majoria del ple municipal. Potser les persones que condueixen els autobusos no mereixen tenir unes millors condicions laborals. Això és el que entén l'esquerra per estar al costat dels treballadors? Hauria de fer-los vergonya aquest comportament tan clarament antidemocràtic.
Des de VOX els convidem que presentin la mateixa moció, nosaltres votarem a favor, perquè des del nostre partit, no és important qui presenti les propostes, sinó el seu contingut, perquè ens interessen les persones.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.