El primer equip del futbol sala del Cerdanyola FC tanca la plantilla amb els últims fitxatges d'estiu.
Si el passat dilluns 16 anunciaven l'arribada d'un nou ala provinent del Salou, ara arriba una nova incorporació del club de la ciutat veïna, el Ripollet: David Busquets.
L'última incorporació del conjunt verd arriba per reforçar la plantilla en posició de tanca, i finalitzar els fitxatges de cara a la temporada 21-22. El club va anunciar l'arribada de Busquets aquest diumenge a través de les seves xarxes socials.
#FUTBOLSALA
— CERDANYOLA VALLÈS FC ? (@CERDANYOLAFC) August 22, 2021
?Fitxatge!
⚽️Tanquem la plantilla del primer equip del Futbol Sala! I us anunciem la darrera incorporació al conjunt verd! El tanca David Busquets, provinent del @FsRipollet
?Benvingut Busquets! #futsal #cerdanyola #cfc pic.twitter.com/uXfYBiM2au
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.