El comerç i la restauració de Cerdanyola del Vallès repartiran 48.000 euros en premis amb la campanya Cerdanyola té premi durant aquest Nadal. Per participar en els sortejos i guanyar premis de fins a 6.000 euros cal fer compres als establiments locals i omplir una butlleta que s'haurà de dipositar en unes urnes repartides per la ciutat. La campanya ja està en marxa i finalitza el 5 de gener de 2023.
Més de 390 premiats
L'Ajuntament de Cerdanyola, l'associació Cerdanyola Comerç i Serveis i el Gremi d'Hostaleria han unit forces per engegar la campanya que entregarà tres premis de 6.000 euros -s'entregaran 60 vals de 50 euros cadascun- que els guanyadors hauran de gastar els dies 20 i 21 de gener en un mínim de deu establiments. A més a més, els mercats de Fontetes i Serraperera sortejaran un premi de 1.000 euros cadascun, i tots els establiments associats a Comerç i Serveis i el Gremi sortejaran 392 premis valorats en 70 euros. En aquest cas, els premiats tindran temps fins al mes d'abril per gastar els vals.
Els clients hauran de dipositar les butlletes que els hi entregaran els comerços en unes urnes que estaran ubicades als mercats Fontetes i Serraperera, Galeries Torras (avinguda Catalunya, 8) i al restaurant El racó de la plaça (plaça Sant Ramon). També s'instal·larà una urna gegant a la plaça Francesc Layret (davant l'Ajuntament) els dies 1,2, 3, 6, 7, 9 15, 16, 17, 18, 22, 23, 24, 29, 30 i 31 de desembre i el 5 de gener. La campanya finalitzarà el 5 de gener i el sorteig es farà el dia 7 amb un acte festiu a la plaça de l'Abat Oliba.
Atraure la ciutadania
"L'objectiu de la campanya és que la ciutadania de Cerdanyola es quedi a la ciutat per fer les compres de Nadal i que tinguin un al·licient per fer-ho", ha dit el president de Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavi Olivé, durant la presentació de lca mapnaya, aquest dimeces 30 de novembre. Les entitats i el consistori han volgut reforçar la idea que "la unió fa la força" destacant el treball conjunt per tirar endavant la campanya. Des del Gremi d'Hostaleria, el seu president, Antonio Castro, ha assenyalat que també es tracta de "fer poble" i "crear una sinergia i un moviment econòmic que beneficiarà el ciutadà". Castro també ha afirmat que "ha costat engegar la campanya", i sobre aquest procés, l'alcalde Carlos Cordón ha agraït l'esforç fet per les entitats i el consistori: "Aquesta campanya i temes com l'ordenança de terrasses que hem treballat amb el Gremi són qüestions molt importants per la ciutat i costen molt, però gràcies a l'esforç de les associacions i del govern arriben a bon port".
Les entitats comercials arriben a la campanya de Nadal amb perspectives positives, tal com ha assegurat Xavi Olivé: "Les previsions són positives malgrat l'augment del preu de l'energia i les matèries primeres, que deixen un marge comercial es va aprimant. Esperem que amb aquesta campanya la gent tingui motius per quedar-se i la campanya deixi un marge positiu". Des del mes d'octubre s'hi han anat afegint establiments a la campanya Cerdanyola té premi, que ja té una llista de fins a 500 establiments adherits. Des de l'organització remarquen que encara estan obertes les inscripcions de nous comerços i locals de restauració.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.