El diumenge 20 de novembre es farà el tradicional Aplec de Sant Iscle a Cerdanyola del Vallès, i ja es pot reservar el material que l’Ajuntament posa a disposició per a qui vulgui dinar en el marc d'aquesta activitat.
L’Ajuntament cedirà les taules i cadires a les entitats i ciutadania que vulgui dinar a l’Aplec de Sant Iscle. Tanmateix, el material disponible és limitat i, per tant, s’ha habilitat un procediment per reservar-lo.
El material municipal disponible és de 60 taules i 500 cadires. D’aquest material:
- 50 taules i 400 cadires es reserven a entitats i associacions.
- 10 taules i 80 cadires es reserven a persones particulars.
- Es reserven 20 cadires més per necessitats sobrevingudes.
Com demanar el material
Les entitats i persones interessades en fer una reserva d’aquest material han de sol·licitar-ho enviant un correu electrònic a l’adreça santiscle@cerdanyola.cat. Les peticions es poden fer a partir del 7 de novembre. A la petició de reserva s’hauran d’especificar les següents dades:
- Identificació de la persona sol·licitant: nom i cognoms, DNI, telèfon mòbil de contacte i si és una sol·licitud a títol particular o en nom d’una entitat o associació.
- Material que es vol reservar, tenint en compte les limitacions que s’estableixen al punt següent.
- Nombre de persones previstes que utilitzaran el material sol·licitat.
- Indicar si, a més a més de les taules i cadires, es necessitaran graelles o barbacoes (l’Ajuntament també pot facilitar, de forma molt limitada, aquests materials).
L'Ajuntament estableix la següent limitació màxima de peticions de reserva: 4 taules i 32 cadires per entitat o associació, i 1 taula i 8 cadires per persona particular.
El termini màxim per enviar una sol·licitud de reserva és el 15 de novembre a les 14 h. A més, les peticions es resoldran per ordre d’arribada i fins a exhaurir el material disponible.
Els materials reservats es repartiran a les persones amb reserva confirmada a les 8 h, a la zona de Sant Iscle. "No s’assegura que es disposi del material reservat per a les persones o entitats que arribin més tard", indica el consistori. A més a més, haver fet una petició no assegura poder disposar del material sol·licitat, ja què cal que l’organització de l’Aplec de Sant Iscle confirmi la reserva. Aquesta confirmació es farà amb la major brevetat possible, assenyalen.
A més, recorden que en cap cas no es podrà fer foc a terra: "Es posarà a disposició carbonet per a les graelles. No hi haurà llenya a la venda ni es permetrà que se'n reculli del bosc, on no es podrà alterar res".
Com arribar a l'Aplec
El mateix 20 de novembre es podrà accedir en vehicle fins a la vall de les Feixes abans de les 8 h per a poder descarregar. A partir de les 9 h es tallarà el camí de Can Catà al trànsit i l'accés es podrà fer caminant o en microbús, que estarà operatiu entre les 9 h i les 17 h amb viatges d'anada i tornada.
L'església romànica i també l'ermita de Santa Maria de les Feixes obriran les seves portes per a poder ser visitades entre les 10 h i les 14 h. A les 12 h començarà la missa i quan acabi es farà el repartiment de panets beneïts. La Cobla Sabadell amenitzarà la ballada de sardanes, organitzada per l'Agrupació Cultural Sardanista de Cerdanyola del Vallès.
Concurs de fotos
Al llarg del dia tindrà lloc el 47è Concurs Fotogràfic Aplec de Sant Iscle, organitzat per l'AFOCER (Agrupació Foto-Cine Cerdanyola-Ripollet). A més, se celebrarà la setena edició del concurs en la categoria Instagram. Les bases es poden consultar al web d'AFOCER.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.