Dues alumnes de segon de primària del Col·legi Montserrat, Noa Colmenero i Helena Cordón, han guanyat el primer premi en poesia dels Jocs Florals Escolars del Vallès Occidental i han passat a la final de Catalunya, que tindrà lloc el pròxim dissabte 17 de juny.
A més de les dues guanyadores, altres alumnes de cicle mitjà, cicle superior de primària i 1r cicle d'ESO del Col·legi Montserrat també han estat finalistes comarcals als Jocs Florals Escolars.
Els Jocs Florals Escolars de Catalunya són organitzats pel Departament d’Educació i estan adreçats als alumnes de Primària i de Secundària, amb l’objectiu de promoure la creativitat i l’expressió escrita de l’alumnat.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.