Aquelles persones que necessitin interposar una denúncia a la Policia Local de Cerdanyola del Vallès, ho hauran de fer a l'Oficina de Recepció de Denúncies i Accidents de Trànsit (ORDAT) i ho podran fer a través de la pàgina web de l'Ajuntament en casos no urgents.
Amb aquest nou servei, que entrarà en vigor aquest dissabte 1 de juny de 2024, es pretén disminuir el temps d'espera de la ciutadania a l'hora de ser atesa. Abans només es podia demanar per telèfon o de forma presencial.
Procediment i horari
Un cop concertada la cita a través del web, es generarà directament un comprovant de confirmació de visita. Comprovant que l'usuari rebrà al seu correu electrònic.
En cas de no poder assistir a la cita, la Policia Local recomana anul·lar-la perquè aquesta franja horària quedi disponible i pugui ser utilitzada per una altra persona. L'horari per sol·licitar visita amb cita prèvia és entre les 6:30h i les 21 h.
Que passa si no es pot demanar cita prèvia?
Les persones que no disposin de mitjans o no sàpiguen com fer-ho, poden continuar demanant la cita com fins ara. Ho poden fer per telèfon al 93 691 29 99 o presencialment a les dependències de la Policia Local situada a la plaça Sant Medir, s/n.
Aquest servei no exclou la recollida de denúncies o els tràmits sense cita. La cita prèvia té com a funció principal ordenar i garantir el temps mínim d'espera a la ciutadania.
En el cas de denúncies per violència domèstica i/o violència de gènere, no caldrà cita prèvia. En aquests casos s'atendrà directament a la comissaria.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.