L’Ajuntament obre l’Oficina de la Zona de Baixes Emissions

L’oficina estarà oberta al públic fins al 5 de desembre i té l'objectiu d'atendre dubtes i ajudar en possibles tràmits sobre la Zona de Baixes Emissions

L’Ajuntament posarà en funcionament l’Oficina de la Zona de Baixes Emissions el dilluns 28 d’octubre a la sala de l’Arxiu Municipal (passatge Ajuntament, 1). Amb aquesta oficina, el consistori té la intenció atendrà a totes aquelles persones que vulguin resoldre dubtes sobre la normativa de la Zona de Baixes Emissions, realitzar tràmits de possibles exempcions i autoritzacions.

L’oficina romandrà oberta fins al 5 de desembre i el seu horari serà de dilluns a dijous de 8:30 a 14 h i de 15:30 a 19 h i els divendres de 8:30 h a 14 h. El personal que atendrà l’oficina seran tècnics del servei de mobilitat de l’Ajuntament.

La gestió de l’oficina també permetrà detectar situacions específiques i recopilar informació per a poder prendre decisions d’àmbit municipal en aquesta matèria.

La ZBE va entrar en funcionament l’1 de juliol i en aquests moments està en període de prova fins a l’1 de gener, quan es començarà a sancionar als cotxes sense etiqueta 0, Eco, C i B que circulin dins la zona delimitada com ZBE.

Més info: Es posa en marxa la Zona de Baixes Emissions

Més info: Conchi Martínez: "Estem segurs que amb la ZBE es millorarà la qualitat de vida dels veïns"

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.