EL CB Femení segueix sumant victòries FOTO: Marc Mata

Esports

EL CB Femení segueix sumant victòries

L'equip d'Oriol Ramoneda va dominar tots els quarts i es va imposar per 61-47 al AB Premià

El Club Bàsquet Femení Cerdanyola ha tingut sort aquest cap de setmana passat al Guiera. Segurament la que les cerdanyolenques volien. L’equip entrenat per Oriol Ramoneda va guanyar contra el AB Premià per 61-47, un resultat que reflecteix el molt encert que van tenir les cerdanyolenques durant tot el partit.

La primera part, la bona defensa vallesana va permetre arribar al descans amb una diferència de només nou punts (37-28) al marcador. Fent uns dos primers bons parcials per part de les locals. Les verdes acabaven el primer quart amb un resultat de 19-15 i  un segon de 18-13.

Segona part amb el mateix domini 

La segona meitat va semblant. El domini va continuar sent de les locals i l’encert va caure al seu favor. Les cerdanyolenques es van anar avançant cada cop més deixant un tercer quart amb una diferència d'un punt (14-13).  La tònica del partit va continuar així deixant un darrer període de 10-6 i un resultat final de 61-47. Amb aquest resultat, el Cerdanyola se segueix trencant la ratxa de derrotes

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.

Veure Comentaris