Tanca amb èxit la campanya de Nadal del comerç i amb la mirada posada a les rebaixes
Aquest divendres s'ha fet l'acte de cloenda amb el sorteig d'un viatge a Madrid en el qual hi han participat 15.000 butlletes
Aquest divendres 12 de gener s'ha donat per finalitzada la campanya de Nadal del comerç de Cerdanyola, amb el sorteig d'un viatge a Madrid per anar a veure el musical del "Rey León", organitzat per l'Associació de Cerdanyola Comerç i Serveis. Al sorteig hi han participat 15.000 butlletes, que van ser repartides durant la campanya de Nadal als comerços associats a l'entitat cerdanyolenca.
Així doncs, amb aquest sorteig s'ha acabat una campanya de Nadal en la qual el president de l'associació, Xavi Olivé, ha valorat positivament. En decalracions al TOT Cerdanyola, Olivé ha volgut relacionar l'èxit de la campanya amb "la feina prèvia que s'ha fet" i ha posat en valor la creació d'una comissió feta únicament per impulsar aquesta campanya. Pel que fa a la campanya dels 'rasca i guanya', el president de l'associació de comerciants creu que "ha sigut un al·licient perquè la gent de Cerdanyola tingui la motivació per a fer les compres al comerç local".
En la mateixa tònica, la regidora de Promoció Empresarial, Cristina Padilla, també ha fet una valoració positiva de la campanya, en què l'Ajuntament va organitzar més d'una cinquantena d'activitats: "considerem que han sigut activitats dirigides a tots els públics, fent que la gent es quedi a Cerdanyola i fomentant la participació de la gent a la ciutat", afirma Padilla.
A més a més, la regidora de Promoció Empresarial considera que "la campanya de Cerdanyola Comerç i Serveis ha anat molt en línia amb la campanya de l’Ajuntament" i que, tant d'un costat com de l'altre, "l'objectiu és apropar als nostres veïns i veïnes al comerç local".
Campanya de rebaixes descafeïnada
Aquesta setmana ha començat la campanya de rebaixes i, tot i que aquesta des de l'associació de comerciants preveuen que sigui positiva, consideren que est tracta d'una "campanya descafeïnada". Olivé afirma que això es deu a que des de fa anys les campanyes de descomptes comencen molt d'hora: "tenir els descomptes del Black Friday just abans de la campanya de Nadal, pot ser contraproduent pel comerç local".
Tot i això, s'espera que a les botigues dedicades a la moda, "la campanya de Nadal els hi serveixi per a treure l'stock d'hivern que per les condicions climàtiques que hi havia hagut fins ara, no havien pogut", ha afegit Olivé.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.
Veure Comentaris