Els comerços de moda ja tenen el seu mercat, el Cerdanyola Market. FOTO: Marc Mata

Actualitat

Les botigues de moda i complements ja tenen el seu mercat

14 establiments cerdanyolencs d'aquest sector, van sortir al carrer per a donar-se a conèixer més i reivindicar el comerç local

Aquest passat dissabte 29 de juny, 14 establiments cerdanyolencs que es dediquen a aquest sector, van sortir al carrer per a donar-se a conèixer més i reivindicar el comerç local.

Visibilitzar el comerç local

En declaracions al TOT Cerdanyola, el president de l'associació Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavi Olivé, destacava La idea del Cerdanyola Marketno és més perquè els comerços venguin els seus productes, sino perquè es puguin donar a conèixer a la ciutadania”, “no és més perquè els comerços venguin els seus productes, sino perquè es puguin donar a conèixer a la ciutadania, treient els seus establiments al carrer i posant-se al centre de la ciutat”. 

A banda de les 14 parades per a les botigues de moda, també hi va haver una de 'Tatuajes hechos con amor' i una altra d'informació de l'associació de comerciants CCS. A més, el mercat va estar amenitzat amb foodtrucks i música. Un format molt semblant al del Tast de Cuina i que pretén "donar suport al comerç local de la ciutat, davant de la manca de relleu generacional i de polítiques favorables per part de les administracions supramunicipals", com comentava, a la roda de premsa de presentació, la regidora de Promoció Empresarial, Cristina Padilla.

Pel que fa el transcurs de la jornada, la pluja va afectar una mica la jornada matinal amb “menys afluència de gent i de ventes”, però a la tarda, el bon temps ho va compensar. Oliver creu que aquest tipus d’iniciatives s’han de recolçar i proposa que en properes edicions, el Cerdanyola Market “es faci a finals de maig o principis de juny per no coincidir massa amb les rebaixes d’estiu”. A més, està satisfet per la "nombrosa presència d'establiments que s'han adherit a la primera edició del Cerdanyola Market".

Cerdanyola T-Comerç

La gran novetat va ser la targeta Cerdanyola T-Comerç per a fidelitzar als clients amb recompenses en forma d'euros per a cada compra al comerç local. A més, els usuaris de la targeta, també compten ambuna aplicació mòbil gratuïta per poder veure totes les ofertes disponibles, punts o el llistat de negocis on es pot usar, entre altres.

Més info: Cerdanyola Market en imatges

 

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram.

Veure Comentaris